Sunpower-Jazzy

Publicerad 2017-05-15 17:30:00 i Mina hästar,

Min welshpony född: -13. Hon är fortfarande väldigt grön även nu då jag har haft henne ett ganska bra tag, hon är väldigt lydigt och gör allt man ber henne bara att hon har lite svårt att förstå vad det är jag menar. Hon härstammar från de vilda welshponnierna från Sydhoven och där av så har hon inte riktigt blivit tämd på det sätt som de andra hästarna är, men hon är ett projekt som jag jobbar med och förhoppnings vis kommer hon att bli en jättefin ponny men det kommer att få ta sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kendra Mcbard

Hej och välkommen till min blogg! Detta är en blogg om spelet star stable online och spelet Howrse. På star stable (sso) finns jag på server 1 Air Star och på howrse heter jag CICCIA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela