Silverstone-Sasha

Publicerad 2017-05-14 13:00:00 i Mina hästar,

Sacha är min andra fjording född: -08, hon är även Ferguz äldre syster. Sacha har en väldigt stor personloghet, hon vet mycket väl vad hon vill och om hon inte får det som hon önskar så kan det bli väldigt tufft, jag kämpade mycket med henne i början men nu när jag har har haft henne ett tag så har vi hittat varandra och hon lyssnar mer på mig men ibland tar hennes vilja att göra något annat över och då är det bara att börja om men det är bara att fortsätta jobba för det går längre och längre tid emellan varje gång och det är något som får mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kendra Mcbard

Hej och välkommen till min blogg! Detta är en blogg om spelet star stable online och spelet Howrse. På star stable (sso) finns jag på server 1 Air Star och på howrse heter jag CICCIA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela