Hoppsan är väll bara början

Publicerad 2017-05-12 17:02:14 i Allmänt,

Ja som sagt har jag vid flera tillfällen sagt att jag ska ta tag i bloggandet men det värkar ju inte gå så bra men detta tror jag är tredje gången och som man säger "tredje gången gillt" men jag känner så här, jag kommer att skriva inlägg när jag känner för det och när jag verkligen har lust för att blogga ska jag även fixa tidsinställda för att det ändå ska komma upp lite då och då.
Men vad har hänt sedan sist jag skrev? jo det har faktiskt inte hänt så mycket, jag är fortfarande kvar på Air Star och jag har forfarande flera hästar kvar att levla men det får ta den tid det tar för jag har förtillfället inte tiden till att spendera två timmar varje dag vid min dator och jag har märk att jag lätt blir trött på att göra samma saker hela tiden och därför kan jag inte levla varje dag i flera veckors tid. Jag vet att om man har tillgång till alla tävlingar i spelet så tar det 3 dagar att få en häst från level 1 till level 15 och visst att göra det i tre dagar går väll men sedan måste jag ta en paus och vänta ett tag.
Något mer som är nytt är att Spirit har kommit till spelet och jag kan inte vara mer lycklig, jag har redan en mustang som är spirit inspirerad och jag hade tänkt att skaffa en Spirit men nu behöver jag bara bygga upp rycktet med honom och sedan är han min och då kommer jag att bli riktigt glad.
Jag har länge tänkt att göra flera introdutioner av mina hästar och det tänker jag göra, dock så har jag inte bild på alla men jag kommer att skriva om dom som jag har gjort med dom andra hästarna och sedan kommer jag att lägga till bilder på dom när jag har fixat det.    Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kendra Mcbard

Hej och välkommen till min blogg! Detta är en blogg om spelet star stable online och spelet Howrse. På star stable (sso) finns jag på server 1 Air Star och på howrse heter jag CICCIA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela