Levlings Turné?!

Publicerad 2016-06-25 21:55:50 i Allmänt,

Ja, jag hade tänkt att jag skulle ge mig ut på en levlings Turné. det innerbär att jag kommer att göra alla tävlingar i spelet varje dag för att de hästarna jag har som är olevlade ska bli i level 15. jag har 4 hästar i level 1 och sedan en som är i level 11 som jag håller på att levla. Denna turnéen kommer att pågå till alla mina hästar är full levlade och jag kommer ju att köpa flera men de kommer jag ju levla då. Andledningen till att jag inte har levlat mina hästar och bara köpt är för att jag har tagit en "paus", med det menar jag att jag inte har spelat men ändå loggat in lite då och då men nu försöker jag ta mig tillbaka nu när jag är på bana igen. Aja vi hörs när vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kendra Mcbard

Hej och välkommen till min blogg! Detta är en blogg om spelet star stable online och spelet Howrse. På star stable (sso) finns jag på server 1 Air Star och på howrse heter jag CICCIA.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela